مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه گلستان گفت : آنچه در توان دارم در راستای شناسایی موقوفات و تبدیل بقاع امامزادگان به قطب فرهنگی و اجرای پروژه‎های فرهنگی در بقاع متبرکه با توجه به اجرای نیت واقفان بکار خواهم بست.
 
به گزارش راسخون، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی خورشیدی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه گلستان اظهار کرد : طی چند سال گذشته اقدامات خوبی در اوقاف و امور خیریه رقم خورد و امیدوارم بتوانم در مسؤولیت جدید منشاء خدمات خوبی بیش از گذشته شوم.
 
وی به اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه در استان گلستان طی سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت : امیدواریم بتوانم مسیر خدمات فرهنگی و اقداماتی که در مجموعه اوقاف گلستان رقم خورده را ادامه دهیم و بر اساس وظیفه سعی می‎کنیم خواسته‌های موردنظر که خواسته مقام معظم رهبری است را برآورده سازم.
 
مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه گلستان بیان کرد : آنچه در توان دارم در راستای شناسایی موقوفات و تبدیل بقاع امامزادگان به قطب فرهنگی و اقدام پروژه‎های فرهنگی در بقاع متبرکه با توجه به اجرای نیت واقفان بکار خواهم بست.
 
سهرابی به توسعه فرهنگ قرآنی اشاره کرد و بیان داشت : امیدوارم در دوران مسؤولیت در استان گلستان با کمک خدای متعال و همکاری همه عزیزان دستگاه‎های اجرایی و ائمه جماعات استان قدم‎هایی را در این راستا برداریم.
 
وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته مسائلی که باید در استان پیگیری کنم را مورد بررسی قرار دادم، افزود : کارهای خوبی در گلستان صورت گرفته و از مدیرکل سابق در خصوص این اقدامات قدردانی می‎کنم و امیدوارم بتوانیم اقدامات مناسبی را در این عرصه اجرایی کنیم.
 
بر اساس این گزارش، در این مراسم از تلاش‌های حجت‌الاسلام سیدجواد رئوف سیدنژاد تقدیر و حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی خورشیدی به عنوان مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان گلستان معرفی شد.
/2759/